[BSD] prog.hu-s cikkecske

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2004. Jan. 7., Sze, 19:40:17 CET

Zahemszky Gábor wrote:
> Csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy sikerült! A cikk szerzője SK
> gratulált Sziszinek korrekt leveléhez, külön kiemelve az utolsó pontot:
> "Ja es meg valami, semmi sem veri azt, amikor olyan emberek
> "vedelmeznek" leghangosabban egy-egy rendszert, akik semmit sem tesznek
> erte, hanem csak hasznaljak. Hogy akkor mitol az "oveke" az homalyos."
>
> Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >
>
> Félek, többen nem értenek mindent.

Ráadásul már bocsánatot kellett kérnem Stingtől, amiatt a sértés miatt
amivel itt illettem. Mármint a viccesnek szánt utóiratom miatt.
A bsd listás levelemet egy az egyben beidézték az ottani listára,
ráadásul aki crosspostolta azt állította, hogy sokkal szennyesebb volt,
csak ő kikozmetikázta.
Egy a lényeg, én voltam a barom hogy belementem a Schönherzesek
flamewarjába. (Ugye mrzool? In case if you read this...)
Itt is elnézést kérek, és most kitépném a nyelvem.

...mmmm...

--
"s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc