[BSD] OFF: UNIX/Linux becsulet

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2004. Jan. 7., Sze, 09:57:58 CET

On 2004. Jan 7, , at 9:39 de, Adam Szilveszter wrote:

> Na akkor most, hogy a nagy heveskedesek es obligat "de mi akkor is
> jobbak vagyunk" szovegek lementek, nezzunk egy kicsit jobban a dolog
> moge. :-)

A többség nevében nagyon köszönöm ezt a remek összefoglalást!

Én főleg a Mac-es részen röhögtem jókat (mivel magam aktív Mac
felhasználó is vagyok) :D

Mégegyszer, hadd gratuláljak hozzá!
Nééékééém técik! /ismeretlen kínai személy /

	Gábor

"a véleményedet mélységesen megvetem, ugyanakkor az életemet adnám
azért, hogy elmondhassad azt" - Voltaire