[BSD] OFF: UNIX/Linux becsulet

Gabor Nyeki bigmac at vim.hu
2004. Jan. 7., Sze, 00:32:28 CET

ksi> Hát nem tudom ugyan, hogy ezt a cikket ki irta, de az biztos, hogy elég sok
ksi> pénzt kellet kapjon a Mic....-tól azért, hogy ilyen sületlenséget írjon!!!
ksi> Tudvalevõ, hogy a Microsoft "servereit" egy 12 éves gyerek is szinte
ksi> megerõltetés nélkül fel tudja törni... És nát mit ne mondjak én még nem
ksi> hallotam, olyan Mic... op. rendszerrel rendelkezõ géprõl, amelyik minden
ksi> fennakadás és különösebb nehézség nélkül produkált volna 365 napos
ksi> uptime-ot
ksi> Ez az apró kis sor nagyon sok windows servernek okozott nehézséget :)
ksi> www.akarmi.net/html/scripts/..%5c%5c../winnt/system32/cmd.exe
ksi> ez egy 8 éves gyerek próbálkozása is lehetne...
ksi> Ugyan a linux-ot nem nagyon ismerem, a FreeBSD-t sem sokkal jobban de nem
ksi> akarom elkiabálni.. de jobb mint a microsoft...
ksi>

  A 365 napos uptime a biztonsagi javitasok surusegehez elegge kozvetve
kapcsolodik.
  Nem hiszem, hogy nagyobb nehezsegekbe utkozne egy bugos ``nem winfost''
megtorni, mint egy SPtlen Windowst. Ha nem patchelsz, az mindket tipusu
rendszeren kiutkozik, ha nem vigyazol.

ksi> Azt a cikket, még én sem bírtam röhögés nélkül végigolvasni, pedig igen
ksi> kezdõ vagyok a "nem winfos" világában.
ksi>

  Egyszeruen nem kellene minden olyan statisztikat hamisnak, hazugnak
megitelni, amiben a kedvenc rendszered esetleg rosszabbul jon ki.

---
NetBSD: ``divide et impera''