[BSD] OFF: UNIX/Linux becsulet

Lord Gandalf gandalf at rovidzar.hu
2004. Jan. 6., K, 20:23:26 CET

Hey,
1. Kijott patch alapjan van ez a lista? '03ba nem jott ki winfoshoz nyilvan
patch:D Vagy nem fedeztek fel mellesleg ki uzemeltet manapsag w95/98
servert, ha nem kis otthoni lanra netsharingre?:P
2. disztribucios patchek zome alkalmazasoke, nem pedig rendszeré :P

Win2K ba telleg nem bugos az ssh, erm nincs is ssh :D

sorry, tom hogy nem flame de ez nevetseges:)
---

"Az ismeretlent kutatva jutalmunk tudas es hatalom lett, melynek titkait fel
nem foghatta halando elme es tett. A lehetetlent elerni turelem es tanulas
reven tudtunk, Most a vilag tolunk reszket, mert a halallal egy az utunk"

---

Peace:Gandalf