[BSD] Hibás kernel

Hegedüs Ervin airween at freemail.hu
2004. Jan. 3., Szo, 11:29:41 CET

Hello,

> Forgattam egy kernelt, hibás lett (agyonoptimalizáltam valószínűleg), bootkor laphibával megadja magát. Az lenne a kérdésem, hogy ilyenkor
> mi a teendő? Hogyan tudok esetleg a régi kernellel bootolni, akár
> az elmentett (make install elteszi a régit is, ha jól tudom), akár
> install CDs verzióval? FreeBSD 5.1 a rendszer.
boot-kor nyomsz egy "nem enter"-t :), bejon a boot-prompt.

ok>
itt esetleg egy unload parancs, majd
ok> boot kernel.prev

csak megjegyzeskepp:
ok> ?
segiteni fog
ok> ls
megmutatja a root konyvtar tartalmat, 5.1-nel mintha a kernel mar
a /boot alatt lenne, az okosabbak kijavitanak. :) a lenyeg, hogy
meg tudod nezni, milyen korabbi kerneleid vannak meg.
Ertelemszeruen "boot kernel.nev" segitsegevel lehet azokkal
bootolni.

Udv:
a.

--