[BSD] A DHCP filozofiaja

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2004. Feb. 28., Szo, 17:15:07 CET

Szia,

A dhcp protokollban kerhetsz es megkovetelhetsz hostnevet a dhcp szervertol
(man dhclient.conf, "request/require host-name" opcio).

Most sniffeltem kivancsisag keppen a chellonal, de ok nem kuldenek nekem
hostnevet, pedig kerek toluk.

Az is jo kerdes, hogy nalad a dhcp szerver kuld-e egyaltalan hostnevet a
klienseknek.

Ahogy Szilveszter is irta, az meg megint egy jo kerdes, hogy ez alapjan
valtozik-e a hostname parancs kimenete:-))

udv,
szabadosjozsef csiga freemail pont hu