[BSD] SMC nic gond - updated

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Feb. 23., H, 14:39:57 CET

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:

> keritettem egy kicsipuha-t, hogy megtekintsem
> azon az eroforrasokat, ime az eredmeny:
>
> IRQ5
> mem: 08010000 - 08010fff
> i/o: 1000 - 10ff
>
> ja, es automatikus beallitasok mellett mindez.

Jah. Szóval magától egész máshova menne. (IRQ 5) Mi lenne, ha
megkísérelnénk odadrótozni (kernelkonfigba a device tx sorba, mintha ISA
kártya lenne). Nem azért, mintha az IRQ megosztás olyan advanced feature
lenne, amit ne támogathatna, vagy mintha szükségképp lenne köze a
memóriához, de nem árt minden lehetőséget fedni. Tkp meg lehet próbálni
az összes erőforrás paramétert a fentiek szerint bedrótozni, hátha ennyi
elég...

> ostoba kerdes #2: letezik az, hogy emiatt nem
> tamogatja a mem.map-peleset a bsd? finoman szolva
> nehezemre esik elhinni...

Remélem nem. Ki tudja. :-) (A hétvégi "szelektív félpályás útlezárás 100
Mbit-en" c. hálókártya kalandom után már hajlamos vagyok sok mindent
elhinni... ld kábelnet topic)

> es meg valami - az usb-s hostbus adapter hasznalja
> meg a 9-es IRQ-t. legalabbis a bsd-n.

Ja. Magában nem baj...

> az a dobbenetes, hogy ugyanez a rendszer, ugyanezen
> a gepen mar mukodott (ahogy az mar szokott lenni),
> de most valahogy megsem az igazi - remlik mintha
> mar talalkoztam volna ezzel a hibaval, de arra vonatkozoan
> kihagy az emlekezetem, hogy hogy a banatban lettem
> urra a nehezsegen...

Igen. Ez *mindig* így szokott lenni. És persze az akkori kernel konfigot
se menti el az ember, mert ugye "simán meg tudom csinálni újra ha majd
kell" :-D

Üdv: