[BSD] SMC nic gond

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Feb. 23., H, 11:18:17 CET

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:

> udv a listanak,
> egy - valoszinuleg regi - problemaval futottam ossze
> a minap. tortent ui. hogy egy regebbi masinara
> 4.5-os verziot kellett feltelepitenem.
> ket nic van benne egy Dec21140-es es egy
> Smc Lan83c170qf/171-es.
> az elsovel semmi gond, a masodikat pedig a
> kovetkezo uzenettel hagyja ki az inicializalas
> soran> tx0: failed to enable memory mapping!

Remélhetőleg másnak lesz jobb is, de nekem ennyi van elsőre:

- Egy újabb FreeBSD verzió kipróbálása :-)
- A kártya milyen, esetleg ISA? Mert a hibaüzenet erősen erőforrás
problémára hajazik (konkrétan a memóriatartomány problémájának tűnik
amit használ(na) a kártya...) Lehet, hogy a kártyához jött beállító
programmal kellene játszani egy kicsit? Mi a pontos sor(ok) amiket a
dmesg során kiír?

Üdv: