[BSD] FreeBSD + kabeles net ?

LiRul lirul at hixsplit.hu
2004. Feb. 19., Cs, 22:32:35 CET

Joestet!

On Thu, Feb 19, 2004 at 09:16:34AM +0100, Adam Szilveszter wrote:

> Es most, szigoruan a valtozatossag kedveert en kerdezek :-)

Ezt is megeltuk... :-)

> Aki hasznalt mar (Free)BSD-vel kabeles Internetet, az tudna meselni
> rola, hogy mit kellett csinalni a megfelelo mukodeshez? Termeszetesen
> azok az esetek erdekelnek, amikor a BSD doboz direktben logott a
> modemen, nem az, amikor router stb. van elotte.
>
> Ha valakinek Matavkabeles verzioval van tapasztalata, az bonusz pont
> lenne...

Nos en inkabb a masodik bekezdesben lennek erintett, itthon axeleros
kabelteves net van, viszont nem bsd, hanem lnx alatt hasznalom. Kb 2003
augusztusatol. Akkor a szitu az volt, hogy jott a ket kabeles ember,
hoztak egy tekercs koaxot, csatlakozokat es a kabelmodemet,
osszekotottek oket, en a modemet a geppel eth kabelen, dhclientet
inditottam es rogton elsore minden plusz beallitas nelkul megkaptam a
62.201.xx.xx -es tartomanybol a publikus IP-met. Ezek szerint azota
valtozott egy s mas, ha mar axeleronal is ennyire nehez aktivalni az
accountot. :-( Azota mar kicserelodott a masina alatta, az uj NIC mar
alaplapra integralt, viszont explicit meg lehet adni a BIOS-ban mas MAC
cimet mint a default, igy ez sem okozott gondot.

Remelem neked is osszejon hamar a beallitas.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...