[BSD] FreeBSD + kabeles net ?

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Feb. 19., Cs, 12:33:50 CET

On 2004. 02. 19., Adam Szilveszter has wisely spoken:

> fogojuk :-) Viszont tenyleg kellhet valami, mert a DHCP szerver nem ad
> IP-t. En kis naiv azt hittem eddig, hogy kizarolag a halokartya MAC cime
> alapjan van hozzafereskontroll, amit automatikusan megjegyez mikor
> eloszor ralepnek. Hat nem. :-) Mivel az Axeleros doksi nem tul vastag
> (legalabbis amit eddig kaptam) ezert kerdezem tkp, hogy hatha valaki
> tudja mit kell csinalni ahhoz, hogy a kartya beregisztralodjon. Es ezert
> irtam, hogy ertekelem, ha Matavkabeles az illeto. :-) (A modemhez jott

Bár nem Matáv, de egy másik szolgáltatónál fel kellett hívni egy
megadott számot, és a neved és a szerződésszámod beolvasása után még a
MAC address-t is be kellett csacsogni a kagylóba. Ezután 3 percen
belül kaptam IP-t a DHCP szervertől.

Üdv:

Hajdú Zoltán

This message has been scanned by eAppliance 1000.