[BSD] installalios prombelma

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Feb. 16., H, 15:08:04 CET

Rhiannon wrote:

> Tesztelgetem vagy megy vagy nem megy. Nekem ugy tunik, hogy nem tudom mi
> a baja, mert a modulok amugy jok - le lettek tesztelve - de valahogy
> ebben az alaplapban vagy megy vagy nem megy. Most eppen egy make
> buildword megy, egyenlore hiba nelkul.

A memoria ECC-s?

Fizikai illeszkedes teljesen rendben van? Parameterek beallitasa a
BIOS-ban rendben? (Mar ha lehet kezzel allitani...sajnos az automatika
viszont gyakran cr at p...)

A defektes mem tenyleg sok hiba okozoja lehet...

* dr. Adam Szilveszter * adam at nhh.org.hu *  http://www.nhh.org.hu/    *
* Nemzeti Hirkozlesi Hatosag * Halozatok es Szolgaltatasok Igazgatosag*
* Informatikai Szabalyozasi Osztaly                                   *
* 1123 Budapest, Alkotas u. 53, MOM Park Centrum                      *
* 1525 Budapest, Pf 75.                                               *
* Tel: (1) 457-7100 * Tel direkt: (1) 457-7935 * Fax: (1) 457-7210    *