Re: [BSD] telepítésnél az eszközök felismerése

Lord Gandalf gandalf at rovidzar.hu
2004. Feb. 15., V, 13:49:25 CET

Udv,

google.com a barátod.
Amugy imho cdn is van rakas doksi, howto stbstb.
Esetleg az segitene ha megnezned milyen eszkozoket nem ismer fel, es
megnezed pontosan mien drivert hasznal :)

Regards,G.
---

"Az ismeretlent kutatva jutalmunk tudas es hatalom lett, melynek titkait fel
nem foghatta halando elme es tett. A lehetetlent elerni turelem es tanulas
reven tudtunk, Most a vilag tolunk reszket, mert a halallal egy az utunk"

---

Peace:Gandalf