[BSD] Re: Re: kernelforgató gond

Bdee bdee at vnet.hu
2004. Feb. 13., P, 13:52:23 CET

Üdv!

Az igazság az , hogy a kérdés tulajdonképp költői volt.
Én már először is csak 5.2.1 re akartam a frissítést. / Mint mondtam nem
vagyok tanult szakember. Számítástechnikát 1980-ban egy félévet tanultam
/Algol, ODRA ha valakinek ez még mond valamit.// Így nem rendelkezem
megfelelő tudással, bármiféle tesztelsre.
Csak a RELENG_5_2_1_RELEASE re kitörölt mindent. Ami utólag érthető is
mert ilyen nincs, csak RC. Hozzáteszem az első értesítés nem rc-ről szólt.
Szóval nem előre vissza: RELENG_5_2
Mégegyszer kösz.
Dezső