[BSD] Dell poweredge 2400

Miklos Magyari miklos.magyari at ericsson.com
2004. Feb. 13., P, 11:16:15 CET

On Fri, 13 Feb 2004, Pőcze Balázs wrote:

> Sziasztok!
>
> Van nekem egy ilyen vasam, szeretnék belőle egy proxyt csinálni, lehetőleg
> FreeBSD-vel, mert elég gyengus a gép,
> a BSD meg mintha jobban bírta volna a terhelést, mint a Linux, szóval
> proxynak inkább ezt használnám.
> Elég rég nem használtam BSD-t, előző mhelyemen egy FreeBSD 4.5 volt a
> Linuxos gépek backup szervere, akkor még jobban
> benne voltam a BSD világban :)
> Szóval, 4.9 miniiso, és nem tud bootolni... kezdetnek eljut a bootloaderig,
> de aztán közli velem, hogy nem tud bootolni kernelt... Van ennek a
> csodavasnak valami tudora? A Dellnél már nem nagyon van erről a típusról
> info...

egy ideig pont ilyenen futtattam squid-et. Annyira emlekszem, hogy valami
Dell PercRAID vagy ilyesmi kontroller van benne, amihez csak 4.4-tol van
driver. Nekem ment szepen, csak a Windows-osok lenyultak
terminal-szervernek, en meg kaptam helyette egy gagyibb gepet :(
Elvileg tehat mennie kene.

mami

This communication is confidential and intended solely for the addressee(s). Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you believe this message has been sent to you in error, please notify the sender by replying to this transmission and delete the message without disclosing it. Thank you.

E-mail including attachments is susceptible to data corruption, interruption, unauthorized amendment, tampering and viruses, and we only send and receive e-mails on the basis that we are not liable for any such corruption, interception, amendment, tampering or viruses or any consequences thereof.