[BSD] Dell poweredge 2400

Pőcze Balázs b.pocze at dashofer.hu
2004. Feb. 13., P, 11:08:41 CET

Sziasztok!

Van nekem egy ilyen vasam, szeretnék belőle egy proxyt csinálni, lehetőleg
FreeBSD-vel, mert elég gyengus a gép,
a BSD meg mintha jobban bírta volna a terhelést, mint a Linux, szóval
proxynak inkább ezt használnám.
Elég rég nem használtam BSD-t, előző mhelyemen egy FreeBSD 4.5 volt a
Linuxos gépek backup szervere, akkor még jobban
benne voltam a BSD világban :)
Szóval, 4.9 miniiso, és nem tud bootolni... kezdetnek eljut a bootloaderig,
de aztán közli velem, hogy nem tud bootolni kernelt... Van ennek a
csodavasnak valami tudora? A Dellnél már nem nagyon van erről a típusról
info...

üdv,
  banyek