[BSD] Squid gondok

Hegedüs Ervin airween at freemail.hu
2004. Feb. 12., Cs, 16:02:33 CET

Hello,

> Van itt nekem egy FreeBSD 5.1 és egy squid. Ilyen logot csinál:
>
> messias# cat /var/log/messages | grep squid
> Feb 11 02:13:59 messias squid[594]: Squid Parent: child process 599 started
> Feb 11 09:39:22 messias squid[602]: Squid Parent: child process 604 started
>

> Ennek ellenére, egyszer csak azt veszem észre, hogy nem fut. Csak úgy
> hipp-hopp leáll,
> és semmit logol ki.
???

ez meglepo.

A Squid syslogba nem nagyon logol, bar ra lehet beszelni.
Ellenben van egy cache.log a squid.conf-ban:
cache_log /var/log/squid/cache.log

ha nem allitod /dev/null-ra, akkor oda irja a nyomorait.

aztan van egy olyan parametere, hogy

debug_options ALL,1

ezzel lehet "bobeszedubbe" tenni. :)

pl 28,9-re mar eleg sok mindent ir ki... de inkabb azt ne probald
meg, hamar telik a particio. :)

a.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.