[BSD] FBSD 5.2 + KDE + proxy

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2004. Feb. 9., H, 14:40:28 CET

Hali!

Itt van nekem ez a fent említett készlet. Nem vagyok egy nagy KDE használó,
és eléggé mellbevágott, hogy akár a KDE kontroll centerében, akár a
Konqueror saját menüjében állítom be a proxy dolgait, nem úgy megy, ahogy
szerintem kellene. Azaz az első alkalommal, amikor ki akarnék menni,
feldobja az azonosító ablakot. Ott pedig teljesen tök mindegy, hogy
beikszelem vagy nem a "mentsük el a jelszót" dolgot, minden alkalommal
mikor kilépek, elfelejti. (Az már csak hab a torán, hogy miután be van
állítva, hogy mindenre ugyanazt a proxy-beállítást használja, az első
http-utáni ftp-kérésnél újra feldobja a lekérdező ablakot. Majd legnagyobb
meglepetésemre - míg én a jelszót tudó embert előkerítem, a háttérben azért
gyönyörűen letölti ftp-vel amit kell, azaz elég a Cancel-re kattintani.
Utána persze minden további ftp-nél ez előjön. Sajnos azt az egyetlen proxy
autentikációt a legelején mindenképp meg kell ejteni.)

Valmi tipp? (Ja igen, ez az az a kellemes verzió, ami KUser-rel elveszejti a
root usert - mint az a kollegánál be is jött :-))

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >