[BSD] szelesvasznu notebook

Teubel György tgyurci at freemail.hu
2004. Dec. 15., Sze, 12:10:56 CET

On Tue, Dec 14, 2004 at 04:13:59PM +0100, Vas József wrote:
> Hello!
>
> Arrol erdeklodnek, van-e valakinek tapasztalata 16:10
> Keparanyu notebookokkal BSD alatt?
> Mit szol hozza az XOrg vagy az XFree?
> A Vesa modok elerhetok torzitas nelkul, vagy mindig
> kihuzza 16:10-re?
>
> Bocs az alapszintu kerdesekert, de nincs modunk kiprobalni,
> E nelkul kell a beszerzesrol donteni.

Szia!

Nekem volt dolgom egy 16:10-es keparanyu Intel chipsetes
notebookkal meg februar-marcius kornyeken. Igaz, Linux volt
rajta, XFree86 4.3-mal. Keresgeltem a temaban es arra jutottam,
hogy nem szabvanyos felbontast nem lehet vele beallitani, ezt
a driver keszitoje irta a honlapjan. 1024x768-as felbontason szethuzta
a kepet, egy kicsit torzitott, de szerintem nem volt veszes (hala az
mplayer -aspect kapcsolojanak is :)). Viszont kesobb
mar talatam valami leirast/patchet, amivel megfelelo felbontast
(azon a gepen 1280x800) lehetett beallitani, de sajnos akkor mar
nem tudtam kiprobalni.
Szoval nem biztos, hogy mukodik en a helyedben nem kockaztatnam.

Udv

--
Gyuri
mailto:tgyurci at freemail.hu