[BSD] FreeBSD 5.3 + Netware 4.11 = kernel panic ?

Feczak Szabolcs feczo at siodigit.hu
2004. Dec. 10., P, 12:09:21 CET

Nos kis gondom van az ncpfs-el 5.3-release-en
4.10-en ez teljesen jol megy ugyanazon a gepen szoval a trap 12
nem valoszinu hogy itt hardware problemat jelent
Hogy biztosra menjek hogy nem az upgrade-nel ment felre valami
fogtam egy szuz hdd-t es felraktam ra egy minimal installt
aztan forditottam egy kernelt a cvsup-olt 5.3-release-p2-vel
ezzel a konfiggal :

/sys/i386/conf/IPX

include GENERIC
options IPX

felraktam a legfrissebb ncplib-1.3.4-et ports-bol

ifconfig xl0 ipx 0x8020001

kldload ncp

ncplist s

Es maris jo kis panikot kapok

Fatal trap 12: page fault while in kernel mode
fault virtual address   = 0x0
fault code              = supervisor read, page not present
instruction pointer     = 0x8:0xc062bb7a
stack pointer           = 0x10:0xd0850bb8
frame pointer           = 0x10:0xd0850bb8
code segment            = base 0x0, limit 0xfffff, type 0x1b
                        = DPL 0, pres 1, def32 1, gran 1
processor eflags        = interrupt enabled, resume, IOPL = 0
current process         = 479 (ncplist)
trap number             = 12
panic: page fault

Ha nem megfelelo IPX netet allitok be, akkor erdekes mod
nincs panik, csak  : Can't find any file server
uzenet ... mondjuk IPXrouted-et meg nem is fut ekozben

Otlet ?