[BSD] tcp tuning

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Dec. 10., P, 09:11:05 CET

On Thursday 09 December 2004 21:55, Oxygen wrote:
> hi!
>
> tudna valaki segíteni mit érdemes beállítani, akár sysctl-el, akár
> máshogy ahhoz,
>  hogy minél jobban kitudjam használni a hálót?
> xl0-n van dedikált 100mbitem, de nem érzem elég gyorsnak, kb
> 7-8mega full duplex max, ami messze a jótól, úgyhogy szeretném
> optimalizálni...
> sajnos freebsd oldalán elég kevés beállítás van, ezért fordulok
> hozzátok.. köszi!

Sajnos ebben a levelben meg eleg keves informacio van, ahhoz hogy
segithessunk.

Milyen FreeBSD verzio? Hogy merted az atvitelt? Mire akarod
hasznalni/optimalizalni a halot? Egyaltalan 7-8mega MICSODA? Bit? Byte?

Szoval ha esetleg egy kicsit tobbet elarulnal a dologrol...

Kezdesnek a tuning(7) manpage-et javasolnam.

udv,
m.