[BSD] DWL-G650+ WLAN kártya

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Dec. 9., Cs, 19:16:35 CET

Halihó!

Zahemszky Gábor ezt írta:
> Azért ezt magánban leírhatnád, hogy pontosan mi az, hogy modulosan nem
> megy. Azaz mit csináltál, és milyen módon nem működik. Csak mert elég
> furcsa, nálam mindegyik CardBus kártyával ment, pedig jó párat
> kipróbáltam. (Az is lehet, hogy a leírásban rossz valami, de tegnap
> újfent átfutva nem tűnt fel semmi komolyabb marhaság.)
  Lehet, hogy jó... az zavart meg, hogy modulban állandóan trap12-t okozott
a betöltés. Most is okoz trap12-t...
  Azt vettem észre, hogy ha a kártya bekapcsoláskor benn van a laptopban,
akkor
===
cardbus0: Expecting link target, got 0x48
cardbus0: Resource not specified in CIS: id=10, size=2000
cardbus0: Resource not specified in CIS: id=14, size=20000
ndis0: <D-Link AirPlus G+ DWL-G650+ Wireless Cardbus Adapter> mem
0xfce40000-0xf
ce5ffff,0xfce60000-0xfce61fff irq 11 at device 0.0 on cardbus0
ndis0: NDIS API version: 5.1
NDIS: could not find file FwRad16.bin in linker list
NDIS: and no filesystems mounted yet, aborting NdisOpenFile()
ndis0: init handler failed
device_attach: ndis0 attach returned 6
cbb0: CardBus card activation failed
===
  történik, vagyis nem találja az FwRad16.bin állományt (ami
a /compat/ndis/ könyvtárban van). Ha ezek után kihúzom-visszateszem a
kártyát, akkor
===
[...]
ndis0: Ethernet address: 00:0f:3d:58:f6:65
ndis0: 11b rates: 1Mbps 2Mbps 5.5Mbps 11Mbps
ndis0: 11g rates:  6Mbps 9Mbps 12Mbps 18Mbps 24Mbps 36Mbps 48Mbps 54Mbps
===
  szépen működik. Még egyszer nem tudom kihúzni és visszatenni, mert akkor
jön a trap12. Ha bekapcsoláskor nincs benn, hanem külön dugom később be,
akkor is trap12 jön.
  Én örömmel segítenék, de nem tudom hol és milyen információkat érdemes
összegyűjtenem, hogy ez az állapot megszűnjön. :)
  Egyébként az acx100.sourceforge.net címen van már infó arról, hogy
működőképesek az ACX111 chipes kártyák is... remélem előbb-utóbb stabil
lesz és átkerül FreeBSD alá is.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141