Re: [BSD] Auth Gábor cikksorozata

Váczi Pál pvaczi at freemail.hu
2004. Dec. 6., H, 15:49:12 CET

Jacint JUHASZ <yyaazz at bsd.hu> írta:

> alighanem arra a ficsorre gondolsz, mikor egy listanak van news
tukre, es
> a google indexeli a groupot, az tud ilyet. persze mas is tudhat, nekem
> onnan remlik.

erre gondoltam:
http://lists.freebsd.org/mailman/htdig/freebsd-stable/2004-
June/007704.html
alul van egy link, hogy thread. ez bevisz a megfelelo threadelt archivba,
es ott raall az aktualis levelre, amivel kenyelmesen vegignezhetem ki
kinek valaszolt, stb. persze a datum alajan elmehetek magam is a
megfelelo archivba, csak igy egyszerubb. annyira nem fontos, de ha
csak egy flag valami configban, akkor szebb lenne igy.