[BSD] Re: Slowlaris 10

Zahemszky Gabor gabor at zahemszky.hu
2004. Dec. 3., P, 08:41:33 CET

Hajdú Zoltán írta:

> Sziasztok!
>
> Úgy hallottam, hogy az ingyenessé tett Solaris 10 CD-n is
> megrendelhető, potom 10 dollárért (anyagköltség). Nem tudjátok
> véletlen, ez a Sun Magyarországon keresztül is elérhető? Mert a 10
> dollárból 100 lenne a potaköltésg miatt, mire ideérne.

Szia!

Azt nem tudom, ezzel szemben _szabadon_ letoltheto valami ingyenes
regisztracio utan. Pontosabbakat Bra esetleg, O tudtommal mar csinalt ilyet.
Vagy beszelgessunk maganban.
En egyekent a 8-t (vagy 9-t?) a magyar Suntol szereztem be teljesen
legalisan. index linuxos forumjan belul van valami Solarisos topic, ott volt
egy sun-os ficko felhivasa, emilcimmel egyebekkel, keress ra es erdeklodj
direktben.

Zahy