[BSD] upgrade, mergemaster, single mode, co-location

csaba.kollar at enternet.hu csaba.kollar at enternet.hu
2004. Aug. 31., K, 17:01:21 CEST

On Tue, 2004.08.31. at 07:19 +0200, LiRul wrote:
> De a kerdes inkabb altalanossagban szolt: ki hogy oldja meg a co-loc
> elhelyezett fbsds gepek frissiteset? Eddig mar tobben irtak, hogy single
> mode nelkul csinaljak s nincs gond, de volt ellenpelda is. Vagy a tobbiek
> soros konzolt hasznalnanak? Erre a lutri-tipusu ,,vagy mukodik, vagy nem''-re
> nem lehet szervert epiteni. Mert rendben van, hogy altalaban nem kell
> feltetlen single mode, de ha megis, mert irjak az UPDATING fileban, akkor
> maris bonyolultabb a helyzet.

Amugy latott mar valaki a gyakorlatban olyat hogy hibat produkalt
emiatt? Multkor is irtam asszem, (de lehet hogy nem ide), hogy
itt siman elesben (nem kis terheles alatt) frissitunk egy reboot
-al Freebsd -t, kb 3 eve. Eddig meg soha nem volt semmi bajunk
vele (kopp kopp). Kb 20db geprol van szo. Szoval szerintem no para.
Elotte linuxok voltak, valahogy ugy remlik mintha anno otszor
ennyit meloztam volna egy upgradekor, de lehet hogy az ido
elronditja ezeket a dolgokat ;)

--
Chal,
mailto: chal at enternet.hu