[BSD] FreeBSD alaplap

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 27., P, 19:02:25 CEST

Halihó!

2004. augusztus 27. 18.58 dátummal Győrvári Gábor ezt írta:
> Amugy a kov betegseget produkalja:
> [...]
> Ezekbol csak arra tudok kovetkeztetni hogy valami nagyobbacska problem
> van ezzel az alaplappal :| persze most mindenki mondja SYS nem a leg
> szerencsesebb de amikor megvettem persze nem kerdeztem korbe /me lame
  Háát... a Supermicro alaplap az jó volt, most is az megy egyik szerverben.
Annyi gond volt vele, hogy néha dobálta el a programokat 11-es szignállal.
Lehoztuk, Windows XP alatt a Maya3D két napig ment rajta, utána kezdett
akadozni... az oprendszer ment rendesen, azzal nem volt gond. Aztán valahogy
sikerül elb..szni az IDE portot egy rossz vinyóval (kincset érnek ezek az
eszközök, van olyan monitorunk, amely bármilyen rádugott videókártyát
elpusztít külsérelmi nyom nélkül, geci dolog, tudom :). Kicserélték, azóta
tök jó.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141