[BSD] Backup MX

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 27., P, 08:55:44 CEST

Halihó!

  Van egy használaton kívüli P166-os laptopom, és támad egy ötletem. Az
iskolai szerver áramszünet esetén 5-10 percet tud menni, utána elkushad; a
levelek meg valamikor később beesnek. Na, ha beállítanám ezt a kis laptopot
backup MX szervernek, akkor ő kapná meg a leveleket, ha a nagy gép éppen nem
működik (ez karbantartás esetén is jól jönne). Ugye ezt könnyen meg tudom
oldani: két MX rekord és kész.
  A gondom az, hogy nem látom még át a működését... hogy kerülnek vissza a
nagy szerverre a levelek, amikor újra működni kezd? Milyen megoldások vannak
erre? Milyen kulcsszóra keressek rá?
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141