Re: [BSD] Wi Fi és egyeben

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Aug. 24., K, 14:18:15 CEST

On 2004. 08. 24., Sebestyén Gábor has wisely spoken:

> Nem akarok reklámot csapni, de a legegyszerűbb, ha felkeresed WiFi
> ügyben a http://www.huwico.hu oldalt.

Ja, természetesen ezzel kezdtem. De a huwico pont ugyanabba a hibába
esik, mint Kriszék ipv6 oldala: nagyon jó, ha MÁR vágod a témát, de
cserben hagy, ha MÉG nem. Nincs rajta egy olyan tutorial (legalábbis
én nem találtam), ami szépen kézenfog, és elmagyarázza, hogy mi a
wlan, miben más mint a sima lan, mi kell a hálózat felépítéséhez, mit
mivel kell összedugdosni, hol és mit kell beállítani, mi mit jelent,
etc., etc. Ha mindezt tudnám, én is örömmel olvasnám a különböző
gyártók termékeinek összehasonlító tesztjeit, a Voice over Wifi és a
m0n0wall cikkeket.

Üdv:

Hajdú Zoltán

---This message has been scanned by eAppliance 1000.---