[BSD] Wi Fi és egyeben

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2004. Aug. 24., K, 13:35:42 CEST

Halihó!

Gondoltam ide írok $subject ügyben, lévén itt tanyáznak a leginkább
szakavatott kőkörszaki szakik :) A lényeg: csak kapkodom a fejem
wireless lan ügyben, pedig lassan ideje lesz, hogy átálljak otthon,
hogy tudjam használni a pesti hot spot -okat, stb. Elkelne pár mondat
indulótőke, hogy mi ez az egész, miben más vagy éppen miben ugyanaz,
mint a régi jól bevált ethernet, milyen szabványok vannak, mit érdemes
venni és mindez mennyiben müxik jól BSD-k alatt illetve BSD-Windows
interoperabilitásban.

Btw, elkelne egy hasonló IPv6 ügyben is, mert eddig bármilyen doksit
is toltak elém, valahol mindig elvesztem a kettőspontokkal
elválasztott hexa értékek tengerében.

Ja, nem is szólva ugyanerről digitális aláírás vonalon. Ez nagy hype
mostanság mifelénk, és lehet hogy nem akarunk több milliót kiszórni az
ablakon, csak hogy mindez MS exchange alapokon fusson.

Üdv:

Hajdú Zoltán

---This message has been scanned by eAppliance 1000.---