[BSD] eger problema

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2004. Aug. 23., H, 18:58:08 CEST

On Monday 23 August 2004 12:28, Laszlo Rinyu wrote:
> No akkor bovebben:
>
> dmesg:
>
> sio0 at port 0x3f8-0x3ff irq 4 flags 0x10 on isa0
> sio0 type 16550A
> sio1 at port 0x2f8-0x2ff irq 3 on isa0
> sio1 type 16550A
>
> Tehat BIOS-ban be van kapcsolva
>

> eger peldaul: A4 Tech OK-720 soros
>
> /stand/sysinstall Configure->Mouse Nem mukodik egyik tipussal sem.
>
> Az A4-Tech egerek altalaban SysMouse vagy MouseSystems type-al mennek.

moused-t hasznalsz? (a sysinstall azt allitja be) azzal nekem eddig minden
a4tech soros eger ment auto uzemmodban. Legegyszerubb rc.conf-ban:

moused_enable="YES"
moused_port="/dev/cuaa0"
moused_type="auto"

ekkor XF86Configban:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse0"
        Driver      "mouse"
        Option      "Protocol" "auto"
        Option      "Device" "/dev/sysmouse"
EndSection

vagy moused elfelejt, es az XF86 mouse driveret hasznalod. Ahhoz viszont nem
ertek :)

> [...]
> is oda van dugva.
>
> Elozoleg - meg mielott en megkaptam a gepet - egy Win98 volt rajta es az
> alatt mukodott, tehat a BIOS illetve a fizikai megvalositas mukodik
> ugyanezzel az egerrel.
>
> Probaltam mas egereket is: comrace Mouse 2900, illetve Genius Easy Mouse
> PS/2 (atalakitoval), de ezek sem mentek.
>
> Tehat a problema tovabbra is: latja az egeret (az X-is), de nem mukodik
> egyik tipussal sem.
>

> Erdekesseg: Van egy PS/2-es A4-Tech egerem, amelyik megy szepen X alatt,
> viszont, ha a sajat atalakitoval soros-portra csatlakoztatom es atirom az

lasd fent moused vs XFree86, ha moused-t hasznalsz, az XF86Confighoz nem kell
hozzanyulni

> Remelem igy mar bovebb informaciot adtam.

udv,
m.

Marton Kenyeres - mkenyeres at konvergencia.hu
KVG Konvergencia Kft.