[BSD] eger problema

Laszlo Rinyu rinyu at atomki.hu
2004. Aug. 23., H, 12:28:29 CEST

No akkor bovebben:

dmesg:

sio0 at port 0x3f8-0x3ff irq 4 flags 0x10 on isa0
sio0 type 16550A
sio1 at port 0x2f8-0x2ff irq 3 on isa0
sio1 type 16550A

Tehat BIOS-ban be van kapcsolva

eger peldaul: A4 Tech OK-720 soros

/stand/sysinstall Configure->Mouse Nem mukodik egyik tipussal sem.

Az A4-Tech egerek altalaban SysMouse vagy MouseSystems type-al mennek.

XFree86 alatt sem sikerul semelyik tipussal mukodtetni.

Termeszetesen : /dev/cuaa0-nak van beallitva a soros port. Es az alaplapon
is oda van dugva.

Elozoleg - meg mielott en megkaptam a gepet - egy Win98 volt rajta es az
alatt mukodott, tehat a BIOS illetve a fizikai megvalositas mukodik
ugyanezzel az egerrel.

Probaltam mas egereket is: comrace Mouse 2900, illetve Genius Easy Mouse
PS/2 (atalakitoval), de ezek sem mentek.

Tehat a problema tovabbra is: latja az egeret (az X-is), de nem mukodik
egyik tipussal sem.

Erdekesseg: Van egy PS/2-es A4-Tech egerem, amelyik megy szepen X alatt,
viszont, ha a sajat atalakitoval soros-portra csatlakoztatom es atirom az
XF86Config-ot, akkor utana nem mukodik.

Remelem igy mar bovebb informaciot adtam.

Udv:
 	Ruh

Ui.: Alaplap VIA chipset-es a tipus talan: MS7101C (De sajnos itt meg nem
volt szokas annyira a feltuntetese). VIA 82C596B PCI-ISA bridge, VIA
82C691 (Apollo Pro) host to PCI birdge, VIA 82C598MVP (Apollo MVP3) (AGP)
bridge.