[BSD] swpat tuntetes

Charlie charlie at rendszergazda.com
2004. Aug. 19., Cs, 15:54:46 CEST

Nagy Zoltan A. írta:
> Az ilyen korlátozások nyilván nem megölik a fejlődést, de hogy
> _nagyon_ lelassitják az tuti!

Félreértetted. Nem kell megmagyaráznod a hátrányait. Pontosan azért mert
én is látom azt, azért tartom fontosnak, hogy ne lehessen belekötni az
anyagba.
Senkinek nem használ, ha a nagypofájú, renitens, forradalmár,
törvényenkívüli, éjjelente kapucnis melegítőben pizzát zabáló, kólát
vedelő, kormányzati oldalakat feltörő hacker/cracker (szegény Guska, már
feladta :-) imidzs mellé még odabiggyesztődik az "és még nem is ért
ahhoz amiről beszél" is.
Kifejezetten szerencsétlen volt pl. a "nehéz ezt átlagembereknek
elmagyarázni" (kb) mondat is.

> memóriában" c. BG-i "jóslat", én meg irtam a z80 assemblerben
> a ZX81-em 1KBytos memóriájába programokat. :)))

Hívhatsz testvérnek.

> volt) hála gyorsütemben kukásitotta a mailt. Kérdés hogy
> hányan veszik ezt igy komolyan, és hányan legyintenek, hogy
> "áh, biztosan megint valami civil ugrabugra az egész!"

Pont erről beszélek.

> Bocs a hosszú mail-ért de azt hiszem ez nem volt teljesen off: Nyözö

Szomorú aktualitás ez.

Charlie.

--
"s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc