[BSD] noob wants Samba

Péchy pechy at ggg.hu
2004. Aug. 17., K, 16:00:36 CEST

Nemtudom, igy ismerõsebb-e a probléma valakinek:

server# smbclient -L main
added interface ip=192.168.1.100 bcast=192.168.1.255 nmask=255.255.255.0
Password:
Domain=[WORKGROUP] OS=[Windows 5.1] Server=[Windows 2000 LAN Manager]

        Sharename      Type      Comment
        ---------      ----      -------
        W$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        Mixed (F)      Disk
        E$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        Q$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        WINGAMES (I)   Disk
        IPC$           IPC       T voli IPC
        D$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        print$         Disk      Nyomtat?-illesztprogram
        I$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        work           Disk
        V$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        WinSw (H)      Disk
        F$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        Work (Q)       Disk
        DOS (D)        Disk
        ADMIN$         Disk      T vfelgyelet
        H$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        N$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        C$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        HPLaser        Printer   HP LaserJet 1100 (MS)
        J$             Disk      Alaprtelmezett megoszt s
        Server               Comment
        ---------            -------
        Workgroup            Master
        ---------            -------
server#
server# mount_smbfs -I 192.168.1.1 //Rendszergazda at main/Mixed /mnt/xx
Password:
mount_smbfs: unable to open connection: syserr = No such file or directory

server#

Zsolt Kuti wrote:

> On Tue, 17 Aug 2004 15:11:21 +0200
> Péchy <pechy at ggg.hu> véste bitekbe/carved into bits:

> Esetleg akkor ne a web-et (google), ahnem specifikus listakat (pl.
> FreeBSD, samba)

történt, történik :)

> OK. En sem tudom a valaszt, nem akartam nyers lenni, csak van olyan,
> hogy nem kapunk egy kerdesre valaszt...

np, kössz a fáradságot