Re[2]: [BSD] ping problémák

Zsolt Sztankay stan at mail.datanet.hu
2004. Aug. 17., K, 09:16:16 CEST

Szia!

Tuesday, August 17, 2004, 12:27:59 AM, you wrote:
ZG> Megjegyezném, épp mostanában, a gcc 3.4-re átállásnál volt az, ahol
ZG> explicite el _kellett_ térni a sorrendtől, lévén make buildkernel-t se
ZG> tudtál csinálni a régi gcc-vel. Isteni volt, eltartott egy darabig, mire
ZG> megtaláltam a megoldást (mert persze a re-cvsup nem segített). Megoldás:
ZG>
ZG> make buildworld installworld
ZG> imádkozás
ZG> reboot
ZG> make buildkernel installkernel
FreeBSD 5-CURRENT UPDATING 20031112-es bejegyzését tudom ajánlani
megtekintésre. Ilyen jellegű változás szerintem "bármikor"
megtörténhet.

Egyébként a gcc 3.4-re átállás nekem is csont nélkül ment és a
szokásos sorrendet követtem (buildworld, buildkernel, installkernel,
reboot, installworld).

Üdv,
Zsolt