[BSD] FreeBSD 5.3

Pál Váczi pvaczi at freemail.hu
2004. Aug. 16., H, 16:23:35 CEST

sziasztok,

szilveszter mar tobbszor irta, hogy jobban jarunk a current-el. mivel
korabban meg azt irta, hogy aki current-et akar, az olvassa szorgalmasan
hozza a listat is, ami meg nem tul kenyelmes ha az ember nem csak ezzel
akar foglalkozni, inkabb maradtam az 5.2.1-nel. emellett nem voltam
biztos benne, hogy minden tovabbi nelkul tudok-e majd valtani egy
currentrol az 5.3-ra... igy nagyon vartam az 5.3-at.
ha ez a releng megjelenik vegre, akar rc-kent is, akkor az mar egy onnan
folyamatosan kovetheto ag lesz, ami atvisz majd szepen a stabilba, mikor
az is kijott?

pali