RE: [BSD] ping problémák

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2004. Aug. 16., H, 15:54:11 CEST

udv a listanak,

igaz nem xBSD, hanem Tru64 de ott is elofordulnak
ehhez hasonlo problemak - tulajdonkeppen a
netstat-ra kaptam fel a fejem. nos, a hiba a kerneleddel
van...mondja a segitseg a listarol. uj kernel (restore-olt, frissitett...)
es no reboot. az emlitett listan a kerdezonek elmult a baja
a reboot utan - mellesleg nekem is volt egy ilyen jellegu bajom:
mind a netstat, mind az arp csunyan elkuldott. reboot, es minden ok
volt utana... hatha ez segit
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 293-4106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D44534254454E5Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.