[BSD] FreeBSD 5.3

Adam Szilveszter adam at nhh.hu
2004. Aug. 16., H, 15:49:30 CEST

Ochronus wrote:

> Elvileg mára (tegnapra) ígérték a code freeze-t a FreeBSD-s srácok.
> Szeretném tesztelni, az lenne a kérdésem hogy mit írjak a megfelelő
> supfile-ba tag-ként? Nyilván a CURRENTben nincs code freeze, RELENG_5_3
> lenne?

Lesz majd egyszer. De ma reggel kb negyed nyolcig biztosan nem volt
semmi ilyesmi. Egyebkent az ilyesmi bizony akar tobb napig is eltarthat,
mert a taget idonkent tologatni kell az allomanyokon, es amig a
valtozasok propagalodnak a mirror szerverekre.... szerintem vard meg
amig fent lesz a hir rola a bsdnews.com-on, mert addig ugy jarsz, hogy
amennyiben nem ervenyes taget irsz be akkor lezuzza a meglevo forrasodat.