[BSD] ipnat -publikus ip belso halon

Blanka Gyula gyula at gyula.arpi.ig3.net
2004. Aug. 11., Sze, 17:01:58 CEST

2004. augusztus 11. 13.53 dátummal Auth Gábor ezt írta:
> Halihó!

>   Akkor neked bridge kell, nem NAT.

ez nem lenne rossz, de akkor ha jol ertem csak egy interfacenak lehet/erdemes
ip cimet adni, mivel gyakorlatilag mindenhonnan ugyanaz latszik rajta.
ekkor viszont a bridge mellett gondolom nem tudok natolni es stb a tobbi
gepnek a halozatban.
azert gondoltam egyebkent ipnatra, mert linuxban van ilyen SNAT es DNAT paros,
amivel ezt szepen meg lehet oldani.