[BSD] HP ScanJet 4300C

Kovács Zoltán kov.z at freemail.hu
2004. Aug. 10., K, 14:12:03 CEST

Zahemszky Gábor <Gabor at Zahemszky.HU> írta:

> [...]
DEVICE_ATTACH nevű
érték jelentését hiba
verzió esetén, ami
itt is ez lehet a gond.
más HP Scanjet eszközt
már jó volna tudni, hogy
együttműködni a rendszerrel. Egy
szerepel az uscanner(4) által

> Kissé régi tapasztalataim vannak, de javaslatom szerint ne
az uscanner,
> hanem a sane (www.mostang.com) által 'támogatott'
szkennerek körében
> nézelődj (bár olyanra is volt már ellenpélda). Nekem
speciel egy Mustec
> MFC-600S tipus megy szépen, az is igaz, hogy az SCSI, meg
hát a
> felbontása sem a legjobb (és nem is mai csirke).
>
> Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >
>
> --
> BSD levlista
> BSD at hu.freebsd.org

Végül vettem egy Epson Perfection 1260-at, ami most probléma nélkül működik 5.
2.1 alatt. Csak az nem világos, hogy hogyan lehet elérhetőve tenni a  normál
felhasználó számára anélkül, hogy minden csatlakozatáskor meg kellejen adni a

chmod 666 /dev/uscanner0
chmod 666 /dev/usb0

engedélyeket. Nem lehetne valahogy automatikussá tenni.? Az fstab-ban meg
lehetne adni erre valami bejegyzést?

Üdv
Zoli