Re: [BSD] Melyik bsd-t

Tátrai József tatrai at mail.vhf.hu
2004. Aug. 9., H, 21:21:34 CEST

>   Nem flamelni akarok, de azert ez az "egyetlen tuzfal, ami tud stateful
> filteringet" kijelentesed messze nem igaz, gyakorlatilag ma mar minden
> valamirevalo csomagszuro is stateful...

Nem akartam hulyesegt irni! Elnezeset, ha azt tettem. En FreeBSD ala csak
az ipf/ipnat - ipfw/natd lehetosegekrol tudtam alapbol, es tudtommal ezek
nem stateful filteringet vegeznek. En _csak_ a FreeBSD-s megvalositasokra
gondoltam, leven, hogy ezt az op.rendszert szerette volna Lilla hasznalni.

Bocs, ha tevedtem.

eFeS