[BSD] Melyik bsd-t

Ádám Csongor adam.csongor at seznam.cz
2004. Aug. 9., H, 14:55:29 CEST

Hello

Szerintem a felsorolt feladatokra barmelyik bsd ajanlhato. Amugy ha csak
i386rol van szo FBSD lehet a baratod a nagyobb programvalasztek es a nagyobb
hardvertamogatas miatt, bar az itt fontos eszkozok (halokartya stb) es az
itt fontos programcsomagok (mittomen sendmail, postfix esetleg stb) minden
rendszeren rendelkezesre allnak. A kerdes az, hogy melyikhez talalsz olyan
ember a kornyezetedben aki esetleg tud segiteni, mert az sokat tud dobni a
dolgon :)
Fognak itt ervelni valoszinu az OBSD biztonsaga mellett is, de megfelelo
odafigyelessel barmelyik BSD biztosithato a megfelelo mertekig. Szoval
probalkozz veluk esetleg egy tartalek gepen es valassz izles szerint. Azt
azert nem art tudnod, hogy mivel FBSDnek van a legnagyobb hasznaloi tabora
ahhoz (talan) konnyebben talasz hozzaertot forumokon, levlistakon, mig az
OBSD community meglehetosen tuskes hirben all, meglehetosen elvarjak toled
hogy csinald meg a hazi feladatod, olvass utana a dolgoknak. A NetBSD
tarsasagrol nem sokat tudok, de jo hozzaallasu hireben allanak.
Szoval osszegezve a feladatok generikussaga miatt a valasztasod akar
szimpatia alapon is szulethet, nagyot egyik rendszerrel sem tudsz bukni a
felsorolt feladatokra. Nem tudom az SMP mennyire hangsulyos hany proci stb,
ezen azert mulnak dolgok.

Udv
Csongor