[BSD] routing for the dummies - 1. felvonás

Egervary Gergely egervary at expertlan.hu
2004. Ápr. 30., P, 12:13:33 CEST

üdv,

rákerestem guglival, kábé százmillió találat, mindenhol frankón
elmagyarázzák, hogy mit jelent, ettől én sokkal okosabb nem lettem,
mert a jelentésére magamtól is rájöttem :) kérdés az, hogy miért
baj ez neki, és hogyan tudok tőle megszabadulni...

arplookup w.x.y.z failed: host is not on local network

igen, a drága host tényleg nincs velem fizikailag egy hálózaton,
egy gatewayen keresztül érem el, ennek ellenére szerepel a routing
táblámban. nahát, micsoda rendeltetés-ellenes használat!

meg egyébként is, kit érdekel a MAC addresse, még én sem tudom.

a hálózat ettől függetlenül persze működik, csak tölti a logot
meg a konzolt szeméttel.

mondjátok meg a frankót.

köszi,

(*BSD, verziótól függetlenül)