[BSD] ipfw sirám

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Ápr. 30., P, 06:36:21 CEST

On Fri, Apr 30, 2004 at 06:23:40AM +0200, Sebestyén Gábor wrote:
> Az ipfw list-et néztem, az kilistázta. Ennek ellenére a belső címeket
> se lehetett pingelni ...
> Ami még furcsa volt, hogy a lista eredetileg add 10 check-state -tel
> kezdődött. Na erre az ipfw2 azonnal kiborult, ezt meg se ette. Amikor
> ezt a sort kivettem, a többit látszólag megette, azonban le is zárt
> mindent nyomban :(

Azert javasoltam az ipfw show hasznalatat, mert ugy az is latszik, hogy
melyik szabalyt mennyi csomag er el. A list csak kiirja a szabalyokat.
Egyelore nincs sok otletem, mert nem tudom, mennyire komplex szabalyokat
hasznalsz, de annyit tudok, hogy 5.x-en mar nincs kulon ipfw meg ipfw2,
hanem a sima ipfw tud mindent.

La vida es una flor