[BSD] ipfw sirám

Gábor Sebestyén gabor.sebestyen at freemail.hu
2004. Ápr. 29., Cs, 19:30:07 CEST

Üdvözletem a T. Publikumnak!

Elhatároztam magam és végre felraktam egy 5.2.1-es FreeBSD-t az eddigi
4.8-as helyett. Talán így már szerencsésebb leszek acpi ügyben. De..
És akkor ha az a ha nem volna ...
Az az ipfw ruleset, ami tökéletesen ment 4.8 alatt, most egyszerre
becsődöl. Ugyan lefut (kiírja a sorokat), de úgy lezár a firewall, hogy
egy zabszem se fér ki rajta (se be).
Csak akkor válik a rendszer használhatóvá, amikor "ipfw disable
firewall" paranccsal kiiktatom a tűzfalat.

Az rc.conf-ba be is van írva rendesen:

firewall_enable="YES"
firewall_type="/etc/ipfw.rules"

Hangsúlyozom, maga a ruleset eddig a 4.8-on hónapok óta rendesen ment,
nem volt vele gond, nem is változtattam rajta.
Van valami tippetek?

Köszi!

	Gábor