[BSD] Java problema

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Ápr. 28., Sze, 16:20:14 CEST

Fazekas Mihály wrote:

> Arra, hogy a jdk-1.4.2p5 -tel megy egy csomo "alkalmazas", amig a
> jdk-1.4.2p6_4 -tal meg nem. Es ameddig nem megy a www.jatek.hu,
> a www.jojatek.hu, meg egyebek, addig a *noi munkatarsak* gepen nem
> szivesen cserelnem le a rendszert. A csere alapjaban veve pedig azert
> lenne szukseges, mert a kmail, korganizer es a kaddressbook -ban
> tortentek viszonylag fontos javitasok, illetve ahogy olvastam a
> kde.org -on, mar viszonylag konnyu a flash -t is beimadkozni a
> konqueror ala.

Huuuh. Ez mar tenyleg a X aktak kategoria kezd lenni. Azt mondod, hogy
ugyanazok az appletek nem mennek 1.4.2-vel, mint amik mennek 1.4.2-vel?
:-) Mert eppen errol van szo: a ket altalad emlitett port *nem*  a Java
ket verzioja. Nem arrol van szo, hogy az egyik gepen 1.3-as Javat
hasznalsz a masikon 1.4-est? Abban sincs semmi kulonbseg, hogy melyiket
lehet konqueror ala betenni, ha a konq tamogatja az 1.4.2-t akkor mennie
kell mindkettovel ha nem akkor meg nem. A plugint mindket patch
keszlettel forditja tehat nem ez a kulonbseg. Meg azt is megjegyzem,
hogy a KDE firssitesehez nem kell a JDK-t 1.4.2-rol 1.4.2-re
"frissiteni" mert a vegeredmeny nem valtozik/valtozhat meg.

Szoval? Nem akarok kotekedni, csak az a gyanum, hogy arnyekra vetodsz. A
FreeBSD port verzioszamanak semmi koze nincs a Java verzioihoz. Annak,
hogy egyik esetben ment a dolog a masikban pedig nem szerintem valami
mas oka van... pl a KDE-n belul. hmmm. Ha egyszer lesz hozza erkezes,
lehet, hogy egy expedicio a helyszinen hozna megvilagosodast... egy
biztos, nekem ment a JDK 1.4.2 amikor ment, amikor meg nem akkor meg
kiraly segfaultot csinal a plugin, de azt legalabb konzisztensen :-(