[BSD] Java problema

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2004. Ápr. 28., Sze, 11:35:16 CEST

 Szia!

> De he megmagyarazod, hogy minek kellene neked a regi Java talan
> megertenem...
Arra, hogy a jdk-1.4.2p5 -tel megy egy csomo "alkalmazas", amig a
jdk-1.4.2p6_4 -tal meg nem. Es ameddig nem megy a www.jatek.hu,
a www.jojatek.hu, meg egyebek, addig a *noi munkatarsak* gepen nem
szivesen cserelnem le a rendszert. A csere alapjaban veve pedig azert
lenne szukseges, mert a kmail, korganizer es a kaddressbook -ban
tortentek viszonylag fontos javitasok, illetve ahogy olvastam a
kde.org -on, mar viszonylag konnyu a flash -t is beimadkozni a
konqueror ala.

Az "uj" java egyik konqureor -al (sem a regivel sem pedig az ujjal)
nem megy, kb. 90% -ban "Applet failed" -et kapok.
Rakerestem mar tobb helyen is erre a problemara, de nem talaltam
olyan megoldast, ami nalam is mukodott volna.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966