[BSD] imap

Pál Váczi pvaczi at freemail.hu
2004. Ápr. 24., Szo, 17:39:41 CEST

szia,

Adam Szilveszter wrote:
> Majusban lesz masodik penteken ha nem jon semmi kozbe persze... hmhmhm.
> Mert akkor hatha utana nem emlekeznek az emberek utolag, hogy milyen
> kerdesekkel bombaztad oket? :-)

ez se egy utolso elony :-) meg persze a sort se felejtsuk el :-)

> Legfeljebb a zart forrasu 3D video driverek azok, amik ebbol egy asztali
> gepen erdekesek

meg pl. az usb2, ami a fbsd-n meg experimental, ha jol tudom. plussz
mostmar jo nehany gyarto ad linuxos drivert is a termekehez, ami ha nem
opensource, akkor gaz van, ha os, akkor meg keses van. a serveren (via
epia m10000) is jobban orultem volna neki, ha nem kell bele plussz
halokartyat rakni (csak minimalis plussz hw legyen benne, ami gond
lehet), hanem usb-n kothetem ra az adsl modemre, de ebbe inkabb
beletorodtem.
de ez itt mar tenyleg kicsit flame jellegu, ugyhogy hadjuk inkabb a
kocsmara :-)

udv,
pali