[BSD] [feczo at geek.hu: Serious NWFS problems ...]

Feczak Szabolcs feczo at geek.hu
2004. Ápr. 23., P, 15:29:52 CEST

Hello mindenki,

oltarira szivok a netware kotet hasznalata soran

A problema eloszor rsync-nel jelentkezett:
link_stat "/mnt/nwfs/." failed: No such file or directory
rsync error: some files could not be transferred (code 23) at main.c(632)

De rajottem, hogy nem rsync specifikus hiba, mivel alapszintu
rendszer parancsokkal is reprodukalni tudtam a dolgot:

A kotet mountolva van, semmi gond ...
/NWSERVER:ADMIN/SDI on /mnt/nwfs (nwfs)

Elso teszt :

$ file /mnt/nwfs/.
/mnt/nwfs/.: directory
# ez idaig rendben van
$ ls -l /tmp/testfile*
-rw-r--r--  1 root  wheel  2525 Apr 23 15:06 /tmp/testfile1
-rw-r--r--  1 root  wheel  2525 Apr 23 15:06 /tmp/testfile2
$ file /tmp/testfile*
/tmp/testfile1: ASCII English text
/tmp/testfile2: ASCII English text
$ cp /tmp/testfile1 /mnt/nwfs
$ cp /tmp/testfile2 /mnt/nwfs
# no itt valami gubanc tortenik, mert :
$ file /mnt/nwfs/.
/mnt/nwfs/.: can't stat `/mnt/nwfs/.' (No such file or directory).

Masodik teszt :

$ ls -l /mnt/nwfs/a
total 16
drwxr-xr-x  1 root  wheel  16384 Apr 23 14:28 b
$ rm /mnt/nwfs/a/*
zsh: sure you want to delete all the files in /mnt/nwfs/a [yn]? y
rm: /mnt/nwfs/a/b: is a directory
$ umount /mnt/nwfs
umount: unmount of /mnt/nwfs failed: Device busy
$ umount /mnt/nwfs
# A masodik umount sikeres
# de ha vegrehajtom az rm-et, es csak varok par masodpercet, mondjuk sleep 3
# az elso umount akkor is sikertelen ...

Nem ertem a dolgot ... sajnos kenytelen vagyok
4.10-BETA-t hasznalni, ennek betudhatoan :
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=64719

5.x-el, meg az nwfs ugy altalab fagy

Barkinek hasznalhato otlete van kerem jelezze ...
Egyszerre kellene netware es samba klienskent
mukodnom, de valahogy nem sikerult eddig
meg megbizhatoan kivitelezni :(

--
  _(_)_
 (_. o_)            F3CZ0