[BSD] usb2 device usb1 mode, why?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Ápr. 17., Szo, 18:09:10 CEST

Szia!

On Sat, Apr 17, 2004 at 11:35:58AM +0200, Szukacs Istvan wrote:
> heh.
> nah akkor osszefoglalom. van egy eszkoz amit kene hasznalni a bsd alatt.
> usb2.0as ide to usb cucc.
> device ehci ment a kernel confba. make depend, make, make install
> a dolog semmit nem valtozott, 1.0as modban megy.

Na. Igy mar erthetobb.

> viszont!! ha be akarom tolteni a _hangkartya_ driver
> (/boot/kernel/snd_ich.ko) akkor kiirja hogy ehci0 found (nem pontosan
> idetem) es csontrafagy a system, debuggerben talallom magam.
> Melyik confot akarod latni?
> semmi mast nem varialtam csak device ehci.

Akkor meg erdekes lenne, hogy mit ir ki a boot soran a dmesg-ben amikor
az USB vezerlot megtalalja. A nagyobb gond az, hogy ezek szerint az ehci
hibas cimen lesz megtalalva amin nem biztos, hogy egyszeruen lehet
segiteni. Lehet, hogy az ACPI tablak nem jok a BIOS-ban. Mi van, ha a
hangot beleforditod a kernelbe? Mondjuk ennek nem lenne szabad
szamitani, de ki tudja...

La vida es una flor