[BSD] Kaspersky antivirus

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2004. Ápr. 9., P, 11:18:26 CEST

Kovács János írta:
> Igen. És csak rossz emlékeim vannak vele: 4.6-4.8 ig volt ilyen de a
> support
> egy nagy rakás sz*r. Sajnos nem csak az itthoni, hanem az orosz is...
> (ha nincs kolleganőd, aki perfekt cirilből, neis kezdj neki)
> Egyébként technikailag: nem a legjobb megoldás, teljesen átírja a mailt,
> filter
> filterjeként meg vannak még benne bugok (elvesző report levelek)

Nekem a kasperskyvel linuxos tapasztalatom volt csak. Bár az ugyanilyen.
Valahogy mindig az volt az érzésem, hogy visual basicből fordították
crosscompilerrel. Plus a support...anyám.
És utána a partnernél az én pofám égett.

Charlie.

ps: Bár ez nem volt kérdés, de a vindóz alatti is rettenetes.
Gyakorlatilag egy cray2-t is leállít.

--
"...s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: http://www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc