[BSD] ipfilter rdr

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2004. Ápr. 8., Cs, 17:59:56 CEST

Szia,

Nem biztos, hogy jol sejtem, de a problemas gep ket kulonbozo iranyba is
elerheti a zinternetet, es a default route-ja nem a bsd-s gep fele mutat?

Akkor viszont ugy gondolom nem eleg onmagaban a rdr, mert nem csak a
cel, de a forras cimet is at kellene irni a bsd-s gep cimere (Kulonben
nem a bsd-s gep fele menne vissza a csomag:-). A fene tudja, nem
hasznalok IPF-t, de ha lehet egyszerre hasznalni map-t es rdr-t
ugyanarra a kapcsolatra, akkor azzal kellene jatszani, ha nem akkor
valami user-space port redirector. Pl.: http://quozl.us.netrek.org/tcpxd/

udv,
Szabados Jozsef